Winkelwagen

Hoe bestel ik?

Stap 1:
Beweeg de muis over de menu item. Bijvoorbeeld over “Koffie”, “Thee” of “Koffiemachine”. Je ziet nu alle categorieën. Maak jouw keuze door op de gewenste categorie te klikken.

Stap 2:
In de categorie kun je het aanbod van producten bekijken. Klik op de afbeelding van het product of op het groene winkelmand icoon om meer over het product te weten te komen en/of te bestellen. Naast de afbeelding van het product kun je de gewenste aantallen ingeven. Er kunnen ook andere opties weergegeven worden waaruit je dient te kiezen. Onderaan de pagina vind je uitgebreide informatie over het product.

Stap 3:
Als je de juiste aantallen en gewenste opties hebt ingegeven klik je op "In Winkelwagen". Het product is in het winkelmandje geplaatst en je bevind je nu in het winkelmandje en kunt er nu voor kiezen om:

A: verder te winkelen.
Klik links onder in het winkelmandje op "Verder winkelen".

B: de opties van de gekozen producten aan te passen of de producten te verwijderen.
De aantallen kun je in het winkelmandje aanpassen onder "Aantal". Klik op het pen icoon om de productopties te wijzigen of op het vuilnisbak icoon om het artikel uit je winkelmandje te verwijderen. Klik op "Update winkelwagen" nadat je de gewenste aanpassingen hebt gedaan. Je kunt alle artikelen uit je winkelmandje verwijderen door op "Leeg winkelwagen" te.

C: af te rekenen.
Vergeet niet jouw kortingscode in te voeren mocht die van toepassing zijn op de producten in het winkelmandje. Je kan de kortingscode invullen aan de rechterkant, onder het besteloverzicht. De kortingscode pas je toe door de code in te voeren en op "Korting toepassen " te klikken. De korting wordt dan automatisch toegepast op het totaalbedrag. Klik op "Plaats bestelling" om jouw bestelling af te rekenen.

Attentie!
Vanaf € 45,00 betaal je geen verzendkosten. Onder de € 45,00 betaal je € 5,95 verzendkosten. Voor bestellingenin in onze webwinkel geldt geen minimum orderbedrag. Zie voor meer informatie: Bestelling & levering.

Stap 4:
Registreren of inloggen

Om af te kunnen rekenen moet je je registreren of inloggen als klant. Als je je registreert als klant dien je alle verplichte velden met een sterretje* in te vullen en een gebruikersnaam en wachtwoord op te geven. Indien gewenst kun je ook een ander afleveradres opgeven. Je ontvangt een kopie van jouw registratie op het opgegeven e-mailadres. Zodra je een account hebt kun je te allen tijde jouw gegevens aanpassen door eerst in te loggen en linksboven in het scherm te kiezen voor "Mijn account".

Je kunt ook een bestelling plaatsen zonder je te registreren. Dit doe je door alle gegevens in te vullen (Afleveradres, Verzendmethode en Betaalmethode) en te klikken op ‘Plaats bestelling’.

Stap 5:
Verzenden/ afhalen.

Kies de gewenste verzendmethode.

DHL - Thuislevering:

€ 5,95 of € 0,00 bij een bestelling vanaf € 45,00. Hiervoor gelden onze leveringsvoorwaarden. Zie Bestelling & levering.

DHL - Avondlevering:
€ 6,95 of € 0,00 bij een bestelling vanaf € 45,00. Levering op maandag t/m zaterdag tussen 18.00 uur en 22.00 uur. Hiervoor gelden onze leveringsvoorwaarden. Zie Bestelling & levering.

DHL - ServicePoint
€ 5,95 of € 0,00 bij een bestelling vanaf € 45,00. Kies een DHL ServicePoint bij jou in de buurt en haal je bestelling op als het jou schikt. Hiervoor gelden onze leveringsvoorwaarden. Zie Bestelling & levering.

Afhalen in de Koffie Winkel in Baarn
Je betaalt geen verzendkosten en kunt de bestelling de volgende werkdag (ma t/m vr) na 16.00 uur afhalen in de koffiewinkel aan de Laanstraat 49 in Baarn.

Stap 6:
Afrekenen.
Kies de gewenste betaalmethode en controleer jouw besteling.

Stap 6A: Betaal per bank met o.a. iDEAL of met Bancontant
Kies met iDEAL of een andere betaalservice de juiste bank of kies een credit card-maatschappij.

Controleer jouw bestelling en scroll naar beneden, voeg eventueel een opmerking toe. Door af te rekenen ga je akkoord met onze algemene leveringsvoorwaarden. Je kunt nu op de knop "Plaats bestelling" klikken. Je komt nu in de beveiligde betaalomgeving van jouw bank. Als de betaling voltooid is ontvang je op het opgegeven e-mailadres een kopie van jouw bestelling. Je wordt automatisch terug gestuurd naar de webwinkel. Jouw bestelling is nu geplaatst en betaald.

Stap 6B: PayPal: betaal d.m.v. je PayPal-tegoed
Controleer jouw bestelling en scroll naar beneden, voeg eventueel een opmerking toe. Door af te rekenen ga je akkoord met onze algemene leveringsvoorwaarden. Je kunt nu op de knop "Plaats bestelling" klikken. Je wordt doorgestuurd naar de PayPal betaalomgeving waar je kunt inloggen op jouw account. Volg de instructies op het scherm. Als de betaling voltooid is ontvang je op het opgegeven e-mailadres een kopie van jouw bestelling. Je wordt automatisch terug gestuurd naar de webwinkel. Jouw bestelling is nu geplaatst en betaald.

Stap 7:
Bevestiging van jouw bestelling.
Hier vind je jouw ordernummer. Het ordernummer is tevens ook te vinden in de kopie van jouw bestelling die automatisch naar het opgegeven e-mailadres verzonden is. Klik op "Ga verder met winkelen" om terug te keren naar de Home pagina.

Hulp nodig bij het bestellen in de BOOT Koffie webwinkel?
Je kunt eenvoudig en veilig jouw bestelling bij ons plaatsen. Mocht je toch problemen ondervinden tijdens het bestellen dan assisteren wij je graag telefonisch (Tel. +31 35 54 171 78) tijdens kantooruren maandag t/m vrijdag 09.00 uur t/m 16.00 uur. Buiten kantooruren kun je gebruik maken van het contactformulier of een e-mail sturen naar webshop@bootkoffie.nl. Je hoort dan zo spoedig mogelijk van ons.